Leszek
Profesor
Dołączył: 29 Wrz 2010 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:58, 24 Sty 2012 Temat postu: Suzuki DL650A |
|
|
Suzuki DL 650 V-strom
Silnik 2 cylindrowy, 4-suwowy w układzie V (L) 90° chłodzony cieczą Średnica x suw 81,0 x 62,6 mm. Pojemność 645 cm³ Stopień sprężania 11,5 : 1 4 zawory na cylinder, sterowane przez 2 u góry leżące walki rozrządu napędzane łańcuchem
Smarowanie Olejowe, z chłodnicą oleju, Olej SAE 10W-40 API SF lbo SG Pojemność przy wymianie oleju 2,3 l wymianie oleju z filtrem 2,7 l zalewaniu suchego silnika 3,1 l
System zasilania Elektroniczny system wtrysku, Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) układ ssący 39 mm Nr. Klap przepustnicy 27G0 od K7 27G3(automatyczna regulacja wolnych obrotów) ( Idle Speed Control ) Wolne obroty . Silnik ciepły 1300/min +/-100/min / Zimny 1800/min do 2400/min K7 1800/min do 2200/min
Pompa paliwa Ciśnienie na wolnych obrotach ok. 300kPA Ilość podawana ( przy 12 V) min.168ml w czasie 10s. od K7 min. 75ml na 6 s
Układ chłodzenia Chłodzenie cieczą poprzez napędzaną łańcuchem pompę wodną. Pojemność w chłodnicy i silniku 1,65 L, W zbiorniczku wyrównawczym 0,25 L Termostat otwiera przy ok. 88 °C Pełne otwarcie 100 °C, skok zaworu min. 8 mm Czujnik wentylatora chłodnicy załącza przy 98 °C/ Wyłącza przy 92 °C Układ wydechowy 2 w 1, katalizator, sonda lambda
Sprzegło Sterowane linką, wielotarczowe mokre Luz linki przy klamce sprzęgła 10 do 15 mm.
Skrzynia biegów 6 biegowa 1 bieg 2,461 2 bieg 1,777 3 bieg 1,380 4 bieg 1,225 5 bieg 0,961 6 bieg 0,851
Napęd na koło tylne łańcuchem . Koła zębate Z 47/15
Długość łańcucha 116 rolek od modelu K7 118 rolek
Zawieszenie Przednie Widelec-Teleskop, sprężyny spiralne, max ugięcie 150mm. Możliwość regulacji napięcia wstępnego na dl.15 mm. Zawartość oleju 524 cm³ na stronę od AK7 528cm³ Tylne Wahacz tylny aluminiowy, amortyzator gazowy, max. ugięcie 150 mm. Napięcie wstępne regulowane przez pokrętło (z lewej na prawo). Tłumienie płynnie regulowane poprzez wbudowaną śrubę.
Koła i opony
Felgi Aluminiowe odlewane, przód J 19 M/C x MT 2.50 DOT tył J 17 M/C x MT 4.00 DOT Opony bezdętkowe Przód 110/80 R 19 M/C (59H) Tyl 150/70 R 17 M/C (69H) Ciśnienie przy zimnych oponach Przód 2,25 bar Tył 2,5 bar (2,8 z pasażerem)
Hamulce Przód : tarczowe podwójne o średnicy 310 mm wentylowane, grubość 5,0 mm, stan zużycia 4,5 mm Max bicie 0,3 mm Zacisk hamulcowy z dwoma tłoczkami Od 2007 mod. K 7 opcjonalnie ABS
Tył. Tarcza hamulcowa o średnicy 260 mm. Wentylowana, grubość 5 mm, stan zużycia 4,5 mm. Max bicie 0,3 mm.
Układ elektryczny
Akumulator typ YTX12-BS 12 Volt, 10 Ah Alternator Wydajność 375 Watt / 5000/min Zapłon elektroniczny 4 stopnie przed OT przy 1300/min Świece zapłonowe NGK CR 8 E albo Denso U24ESR-N Odstęp elektrod 0,6 do 0,7mm Od 2007 K7 po 2 świece na cylinder
Post został pochwalony 0 razy |
|