mrswistak
Uczeń
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:16, 25 Gru 2011 Temat postu: Honda VTR 1000F |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Chiałem przedstawić Wam moją "nową" maszynę jaką jest Honda VTR 1000F FireStorm z 1997r(można usunąć ankietę). Motocykl doskonale sprawdza się na szosie szczególnie gdy dostaniemy cenne rady od bardziej doświadoczonych motocyklistów ;> .
Dla niedowiarków : Kupiłem motocykl za własne ciężko zarobione pieniądze, a nie kupił mi go tatuś !!!
Kilka słów o Hondzie:
Dzięki nośnej funkcji silnika układ ramy nie musiał być mocno rozbudowany. Kilka profili i odlewów z lekkiego stopu pełniło raczej funkcję pomocniczą.
Żadnych ekstrawagancji. W taki sam sposób konstruktorzy podeszli do silnika. Przede wszystkim liczyła się lekkość budowy. Efekt - lekki pojazd klasy 1000 ccm, o masie własnej na poziomie 206 kg (gotowy do jazdy). Blok silnika podzielono na przykład w poziomie, co bardzo upraszcza sprawy serwisowe, a układ wydechowy wykonano z wysokogatunkowej stali odpornej na korozję.
Co zmienione?
Założone są 2 sportowe wydechy akrapowić w karbonowym oplocie, ciemna akcesoryjna szyba owiewki przedniej, zamontowana jest akcesoryjna tylna lampa ledowa dedykowana do tego modelu motocykla, 4 kierunkowskazy LED i dwu osobowa kanapa
Plany na przyszłość?
Wyczyścić wachacz aby wyglądał jak rama , a dalej się jeszcze nie zastanawiałem
Foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Dane techniczne Honda VTR 1000F Firestorm:
Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: V2 90°
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Moc silnika(KM): 120 przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 96 Nm przy 7000 obr/min
Zasilanie: 2 gaźniki 48 mm
Rozruch: elektryczny
Alternator: 280 W
Akumulator: 12 V 10 Ah
Przeniesienie napędu
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Podwozie
Zawieszenie przednie: teleskopowe, 41 mm, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: wahacz wleczony podparty centralnym elementem
resorująco-tłumiącym, skok 126 mm
Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 296 mm, zaciski stałe, czterotłoczkowe
Hamulec tylny: tarczowy, 220 mm, zacisk pływający, jednotłoczkowy.
Opony przód/ tył: 120/70-17 / 180/55-17
Osiągi
Prędkość maksymalna: 235 km/h ( nie testowałem )
Średnie zużycie paliwa: 9 l/100 km
Przyśpieszenia: 0-100 km/h 3,1s ; 60-140 km/h (6 bieg) 9,4 s
[/b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mrswistak dnia Sob 23:54, 04 Lut 2012, w całości zmieniany 5 razy |
|